RSS Yupo blog

Nie daj się zablokować w Neostradzie

30 listopada 2009

Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) na 587

Od dnia 1.12.2009 roku w usłudze Neostrada świadczonej przez Telekomunikację Polską ma zostać zablokowany port 25 służący standardowo do wysyłania poczty e-mail za pomocą protokołu SMTP. Działanie to ma na celu uniemożliwienie wysyłania poczty e-mail przez komputery zarażone wirusami i robakami internetowymi korzystającymi z portu 25. Wraz z udaremnieniem tej niechcianej wysyłki maili zostaną również zablokowane programy pocztowe typu Outlook Express, Microsoft Outlook czy Thunderbird, o ile korzystają z portu 25. W celu dalszego bezproblemowego dostępu do kont w systemie Yupo.pl należy skonfigurować te programy tak, aby działały na porcie 587.

Chcąc ułatwić naszym Użytkownikom korzystanie z poczty przygotowaliśmy opis wprowadzenia zmian w konfiguracji programów pocztowych dostępny w dziale Pomoc:

Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Outlook Express

Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) w Microsoft Outlook 2003

Więcej informacji na temat zmian w działaniu usługi Neostrada można znaleźć na poniższych stronach:

www.tp.pl
media2.pl

Zalecamy skonfigurowanie programów pocztowych według podanych powyżej wskazówek. Poprawnie wykonane zmiany w konfiguracji dotyczą wyłącznie poczty wysyłanej (wychodzącej) i nie mają wpływu na działanie poczty przychodzącej. Życzymy bezproblemowego korzystania z poczty.

Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl

Podziel się

  • Facebook
  • Twitter
  • NK
  • Wykop
  • Gadu-Gadu
  • Blogger
  • MySpace
  • RSS

Zobacz również

Prace techniczne w Yupo.pl – 2012.05.22

Prace techniczne w Yupo.pl – 2012.05.22

Informujemy, że w dniu 22.05.2012 (wtorek) od godziny 20.00 do 21.00 będą prowadzone prace związane z wymianą i rozbudową urządzeń sieciowych. W związku z tym w podanym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do niektórych usług. Prace będą prowadzone w taki sposób, aby jak najmniej zakłócić działanie poczty e-mail i stron www. Przepraszamy za

Częsta przypadłość Outlook Express’a

Częsta przypadłość Outlook Express’a

Obserwujemy zwiększoną ilość zgłoszeń związanych z działaniem programu Outlook Express. Zgłoszenia dotyczą problemu z wysyłaniem poczty przez Outlook Express. Usunięcie problemu w większości przypadków polega na zaznaczeniu opcji „Serwer wymaga uwierzytelnienia”, która zostaje przez program odznaczona bez wiedzy użytkownika. Przyczyna takiego działania nie jest znana. Yupo.pl nie ma wpływu na działanie programu Outlook Express. Pozdrawiamy Zespół

Zmiany w systemie logowania do usług

Zmiany w systemie logowania do usług

Na pewno na lepsze. Wprowadziliśmy nowy, zintegrowany system autoryzacji dostępu do usług hostingowych, w tym dla administratorów serwerów www/e-mail (Ustawienia serwera www/e-mail) oraz użytkowników poczty e-mail (Poczta przez www). W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa i poufności przesyłanych danych formularze logowania nowego systemu pracują wyłącznie z wykorzystaniem bezpiecznego szyfrowanego połączenia SSL. Dla wygody administratorów nowy system

Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSL (SSLv3)

Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSL (SSLv3)

Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSLv3 W związku z wykryciem i opublikowaniem przez Google podatności protokołu SSLv3 na atak zwany „POODLE” zdecydowaliśmy o wyłączeniu obsługi tego protokołu na serwerach Yupo.pl. Z analizy statystyk połączeń do usług Yupo.pl wynika, że w ostatnim czasie tylko śladowa część komunikacji szyfrowanej wykorzystywała protokół SSLv3. Wyłączenie SSLv3 daje pewność, że wszystkie

Strony WWW