RSS Yupo blog

Częsta przypadłość Outlook Express’a

3 lutego 2011

Obserwujemy zwiększoną ilość zgłoszeń związanych z działaniem programu Outlook Express. Zgłoszenia dotyczą problemu z wysyłaniem poczty przez Outlook Express. Usunięcie problemu w większości przypadków polega na zaznaczeniu opcji „Serwer wymaga uwierzytelnienia”, która zostaje przez program odznaczona bez wiedzy użytkownika.

Przyczyna takiego działania nie jest znana. Yupo.pl nie ma wpływu na działanie programu Outlook Express.

Outlook Express - serwer wymaga uwerzytelnienia

Outlook Express - serwer wymaga uwerzytelnienia

Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl

Podziel się

  • Facebook
  • Twitter
  • NK
  • Wykop
  • Gadu-Gadu
  • Blogger
  • MySpace
  • RSS

Zobacz również

Zmiany w systemie logowania do usług

Zmiany w systemie logowania do usług

Na pewno na lepsze. Wprowadziliśmy nowy, zintegrowany system autoryzacji dostępu do usług hostingowych, w tym dla administratorów serwerów www/e-mail (Ustawienia serwera www/e-mail) oraz użytkowników poczty e-mail (Poczta przez www). W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa i poufności przesyłanych danych formularze logowania nowego systemu pracują wyłącznie z wykorzystaniem bezpiecznego szyfrowanego połączenia SSL. Dla wygody administratorów nowy system

Nie daj się zablokować w Neostradzie

Nie daj się zablokować w Neostradzie

Zmiana portu dla poczty wychodzącej (SMTP) na 587 Od dnia 1.12.2009 roku w usłudze Neostrada świadczonej przez Telekomunikację Polską ma zostać zablokowany port 25 służący standardowo do wysyłania poczty e-mail za pomocą protokołu SMTP. Działanie to ma na celu uniemożliwienie wysyłania poczty e-mail przez komputery zarażone wirusami i robakami internetowymi korzystającymi z portu 25. Wraz

Prace techniczne w Yupo.pl – 2012.05.22

Prace techniczne w Yupo.pl – 2012.05.22

Informujemy, że w dniu 22.05.2012 (wtorek) od godziny 20.00 do 21.00 będą prowadzone prace związane z wymianą i rozbudową urządzeń sieciowych. W związku z tym w podanym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do niektórych usług. Prace będą prowadzone w taki sposób, aby jak najmniej zakłócić działanie poczty e-mail i stron www. Przepraszamy za

Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSL (SSLv3)

Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSL (SSLv3)

Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSLv3 W związku z wykryciem i opublikowaniem przez Google podatności protokołu SSLv3 na atak zwany „POODLE” zdecydowaliśmy o wyłączeniu obsługi tego protokołu na serwerach Yupo.pl. Z analizy statystyk połączeń do usług Yupo.pl wynika, że w ostatnim czasie tylko śladowa część komunikacji szyfrowanej wykorzystywała protokół SSLv3. Wyłączenie SSLv3 daje pewność, że wszystkie

Strony WWW