PayU S.A. informuje o planowanej przerwie technicznej systemu PayU związanej z konserwacją systemów informatycznych. W nocy 30 października 2016 r. od godz. 02:30 do godz. 03:30 system PayU nie będzie dostępny. W tym czasie nie będzie możliwe logowanie się do serwisu i nie będą rozliczane transakcje. Przy próbie logowania lub dokonania płatności może pojawić się komunikat o chwilowej niedostępności usługi.
W związku z powyższym Użytkowników korzystających z płatności PayU prosimy o odpowiednio wcześniejsze opłacenie w Yupo.pl zamówień, które wygasają w podanym wyżej czasie.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Zgodnie z nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego obowiązującą od dnia 22.03.2013 niezbędne jest uzyskiwanie przez właścicieli serwisów internetowych zgody internautów na przechowywanie i stosowanie plików cookies. W celu umieszczenia stosownego ostrzeżenia na stronach www Użytkowników korzystających z usług Yupo.pl uruchomiliśmy adres e-mail cookies@yupo.pl. Na adres cookies@yupo.pl można przesyłać zapytania. Zostaną one przekazane do współpracujących z Yupo.pl webmasterów,
PayU S.A. informuje, że ze względu na planowaną przerwę techniczną Systemu PayU w nocy w niedzielę 11. listopada 2012 r. od godz. 2:00 do godz. 6:00 system transakcyjny nie będzie dostępny. W tym czasie transakcje nie będą rozliczane, przy czym opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług nie będzie możliwe. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online
W ostatnich dniach zewsząd trafiają do nas informacje o kolejnych firmach „zmuszonych” kryzysem epidemiologicznym do przejścia na tak zwany Home office, czyli pełną pracę zdalną. Czy to jednak dobry pomysł aby podejmować takie decyzje w kryzysie bez ówczesnego przygotowania ? Czy będzie to efektywne i wydajne ? Czy pracownicy będą w stanie stworzyć sobie domowe środowisko pracy w tak
Z okazji Świąt Wielkanocnych pragniemy złożyć wszystkim naszym obecnym i przyszłym klientom wszystkiego dobrego.