PayU S.A. informuje o planowanej przerwie technicznej systemu PayU związanej z konserwacją systemów informatycznych. W nocy 18 października 2016 r. od godz. 02:00 do godz. 06:00 system PayU nie będzie dostępny. W tym czasie nie będzie możliwe logowanie się do serwisu i nie będą rozliczane transakcje. Przy próbie logowania lub dokonania płatności może pojawić się komunikat o chwilowej niedostępności usługi.
W związku z powyższym Użytkowników korzystających z płatności PayU prosimy o odpowiednio wcześniejsze opłacenie w Yupo.pl zamówień, które wygasają w podanym wyżej czasie.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Uruchomiliśmy nowe numery telefoniczne do kontaktu z Biurem Obsługi Yupo.pl: Tel.: +48 89 6271270 Fax: +48 89 6271271 Uruchomienie nowych numerów wynika ze stałego dążenia do zapewnienia Użytkownikom korzystającym z usług Yupo.pl jak najwyższej jakości obsługi. Dzięki wprowadzonym zmianom mogliśmy uruchomić nowy, elastyczny i skalowalny system łączności telefonicznej, w którym m.in. została zwielokrotniona ilość linii
Informujemy, że w związku z planowaną aktualizacją Systemu PayU w nocy w dniu 21. marca 2013 r. (czwartek) od godz. 2:00 do godz. 06:00 System PayU będzie niedostępny. W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, więc opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług nie będzie możliwe. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przez system Yupo.pl
Oddaliśmy do dyspozycji Użytkowników nową funkcjonalność w Panelu Usług polegającą na oddzieleniu danych do faktury. Dzięki temu istnieje możliwość niezależnego definiowania danych Użytkownika, danych do faktury oraz danych do korespondencji. W przypadku gdy wszystkie trzy wymienione kategorie danych są zgodne wystarczy podać dane Użytkownika. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl