PayU S.A. informuje, że ze względu na planowaną przerwę techniczną Systemu PayU w nocy w niedzielę 11. listopada 2012 r. od godz. 2:00 do godz. 6:00 system transakcyjny nie będzie dostępny.
W tym czasie transakcje nie będą rozliczane, przy czym opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług nie będzie możliwe. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przez system Yupo.pl przyjmowane bez zakłóceń, a ich opłacenie będzie możliwe po zakończeniu prac prowadzonych przez PayU S.A.
Użytkownikom, którzy w podanym czasie będą chcieli wykonać płatne operacje, polecamy wcześniejsze zastosowanie funkcjonalności wnoszenia opłat ze środków przedpłaconych. Funkcjonalność jest dostępna z poziomu Panelu Usług, w części „Zamówienia”
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Oddaliśmy do dyspozycji Użytkowników nową funkcjonalność w Panelu Usług polegającą na oddzieleniu danych do faktury. Dzięki temu istnieje możliwość niezależnego definiowania danych Użytkownika, danych do faktury oraz danych do korespondencji. W przypadku gdy wszystkie trzy wymienione kategorie danych są zgodne wystarczy podać dane Użytkownika. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl
Informujemy, że w związku z rozbudową systemów informatycznych wystąpi planowana przerwa techniczna w działaniu Systemu PayU w dniu 08.01.2014 r. od godz. 4:00 do godz. 6:00. W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, co oznacza, że nie będzie możliwe opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl
Informujemy, że w dniu 22.05.2012 (wtorek) od godziny 20.00 do 21.00 będą prowadzone prace związane z wymianą i rozbudową urządzeń sieciowych. W związku z tym w podanym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do niektórych usług. Prace będą prowadzone w taki sposób, aby jak najmniej zakłócić działanie poczty e-mail i stron www. Przepraszamy za