PayU S.A. informuje, że ze względu na planowaną przerwę techniczną Systemu PayU w nocy w niedzielę 11. listopada 2012 r. od godz. 2:00 do godz. 6:00 system transakcyjny nie będzie dostępny.
W tym czasie transakcje nie będą rozliczane, przy czym opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług nie będzie możliwe. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przez system Yupo.pl przyjmowane bez zakłóceń, a ich opłacenie będzie możliwe po zakończeniu prac prowadzonych przez PayU S.A.
Użytkownikom, którzy w podanym czasie będą chcieli wykonać płatne operacje, polecamy wcześniejsze zastosowanie funkcjonalności wnoszenia opłat ze środków przedpłaconych. Funkcjonalność jest dostępna z poziomu Panelu Usług, w części „Zamówienia”
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Z okazji Świąt Wielkanocnych pragniemy złożyć wszystkim naszym obecnym i przyszłym klientom wszystkiego dobrego.
PayU S.A. informuje o planowanej przerwie technicznej systemu PayU związanej z konserwacją systemów informatycznych. W nocy 18 października 2016 r. od godz. 02:00 do godz. 06:00 system PayU nie będzie dostępny. W tym czasie nie będzie możliwe logowanie się do serwisu i nie będą rozliczane transakcje. Przy próbie logowania lub dokonania płatności może pojawić się
PayU S.A. informuje, że w związku z zakończeniem łączenia banków Nordea i PKO BP, które odbędzie się 20 kwietnia br. oraz planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod ‚Płacę z iPKO’ oraz ‚Płacę z Inteligo’ od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz. 7:00 w
Uruchomiliśmy nowe numery telefoniczne do kontaktu z Biurem Obsługi Yupo.pl: Tel.: +48 89 6271270 Fax: +48 89 6271271 Uruchomienie nowych numerów wynika ze stałego dążenia do zapewnienia Użytkownikom korzystającym z usług Yupo.pl jak najwyższej jakości obsługi. Dzięki wprowadzonym zmianom mogliśmy uruchomić nowy, elastyczny i skalowalny system łączności telefonicznej, w którym m.in. została zwielokrotniona ilość linii