PayU S.A. informuje, że w związku z zakończeniem łączenia banków Nordea i PKO BP, które odbędzie się 20 kwietnia br. oraz planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod ‚Płacę z iPKO’ oraz ‚Płacę z Inteligo’ od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz. 7:00 w dn. 20 kwietnia 2015. Klienci banku mogą w tym czasie realizować transakcje kartą płatniczą lub przelewem tradycyjnym.
Klienci dawnego banku Nordea (aktualny kanał: ‚Płacę z iPKONET’) nie będą mieli dostępu do bankowości elektronicznej od godziny 10:30 w dniu 17 kwietnia 2015 r. do 20 kwietnia do godziny 7:00. Po zakończeniu przerwy modernizacyjnej dawni klienci Nordei będą korzystać z kanału ‚Płacę z iPKO’.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Wszystkim kogo znamy, a wśród nich szczególnie Klientom i Użytkownikom, Partnerom, Współpracownikom, Dostawcom i Odbiorcom oraz Przedstawicielom Konkurencji życzymy Spokojnych i Miłych Świąt.
Informujemy, że w związku z testowaniem platformy zapasowej wystąpi planowana przerwa techniczna w działaniu Systemu PayU w dniu 21.01.2014 r. od godz. 4:00 do godz. 6:00. W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, co oznacza, że nie będzie możliwe opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl
Prace związane z przywróceniem pełnej funkcjonalności rejestru domen polskich zostały zakończone. Obecnie system działa poprawnie i wszystkie operacje na domenach polskich są dostępne. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl