PayU S.A. informuje, że w związku z zakończeniem łączenia banków Nordea i PKO BP, które odbędzie się 20 kwietnia br. oraz planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod ‚Płacę z iPKO’ oraz ‚Płacę z Inteligo’ od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz. 7:00 w dn. 20 kwietnia 2015. Klienci banku mogą w tym czasie realizować transakcje kartą płatniczą lub przelewem tradycyjnym.
Klienci dawnego banku Nordea (aktualny kanał: ‚Płacę z iPKONET’) nie będą mieli dostępu do bankowości elektronicznej od godziny 10:30 w dniu 17 kwietnia 2015 r. do 20 kwietnia do godziny 7:00. Po zakończeniu przerwy modernizacyjnej dawni klienci Nordei będą korzystać z kanału ‚Płacę z iPKO’.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Informujemy, że w związku z planowaną przerwą techniczną Systemu PayU w nocy 13.06.2013 r. od godz. 2:00 do godz. 6:00 system płatności online będzie niedostępny. W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, co oznacza, że nie będzie możliwe opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl bez
Komunikat dot. systemu rejestracji domen polskich: od pewnego czasu występują problemy z połączeniem z systemem Registry, zespół techniczny w NASK pracuje nad przywróceniem poprawnego działania systemu. Zalecamy wstrzymanie się z wszelkimi operacjami na domenach polskich do czasu zakończenia prac. Przepraszamy Użytkowników systemu Yupo.pl za wszelkie niedogodności związane z powyższą sytuacją. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl
Informujemy, że zakończyliśmy wprowadzanie zmian w kanale informacyjnym. Dotychczasowy serwis aktualnosci.yupo.pl został zastąpiony stroną blog.yupo.pl. Na blogu Yupo.pl wiadomości są publikowane w kategorii ogólnej oraz kategoriach produktowych: domeny, certyfikaty SSL, hosting i serwery. W związku z powyższym zmianie uległ również adres kanału RSS na: http://blog.yupo.pl/feed/ Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl