Informujemy, że w związku z testowaniem platformy zapasowej wystąpi planowana przerwa techniczna w działaniu Systemu PayU w dniu 21.01.2014 r. od godz. 4:00 do godz. 6:00.
W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, co oznacza, że nie będzie możliwe opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl bez zakłóceń, a ich opłacenie będzie możliwe po zakończeniu prac prowadzonych przez PayU S.A.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Uruchomiliśmy nowe numery telefoniczne do kontaktu z Biurem Obsługi Yupo.pl: Tel.: +48 89 6271270 Fax: +48 89 6271271 Uruchomienie nowych numerów wynika ze stałego dążenia do zapewnienia Użytkownikom korzystającym z usług Yupo.pl jak najwyższej jakości obsługi. Dzięki wprowadzonym zmianom mogliśmy uruchomić nowy, elastyczny i skalowalny system łączności telefonicznej, w którym m.in. została zwielokrotniona ilość linii
PayU S.A. informuje, że w związku z zakończeniem łączenia banków Nordea i PKO BP, które odbędzie się 20 kwietnia br. oraz planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod ‚Płacę z iPKO’ oraz ‚Płacę z Inteligo’ od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz. 7:00 w
Informujemy, że w dniu 02.08.2012 (czwartek) od godziny 20.00 do 22.00 będą prowadzone prace techniczne związane z uruchomieniem dodatkowego bloku zasilania awaryjnego. Ze względu na prowadzenie prac w obszarze pomiędzy generatorem awaryjnym a zasilaczami awaryjnymi może istnieć potrzeba czasowego wyłączenia niektórych serwerów. W związku z tym w podanym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie
Informujemy, że w związku z planowaną aktualizacją Systemu PayU w nocy w dniu 21. marca 2013 r. (czwartek) od godz. 2:00 do godz. 06:00 System PayU będzie niedostępny. W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, więc opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług nie będzie możliwe. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przez system Yupo.pl