Informujemy, że w związku z testowaniem platformy zapasowej wystąpi planowana przerwa techniczna w działaniu Systemu PayU w dniu 21.01.2014 r. od godz. 4:00 do godz. 6:00.
W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, co oznacza, że nie będzie możliwe opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl bez zakłóceń, a ich opłacenie będzie możliwe po zakończeniu prac prowadzonych przez PayU S.A.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Pełnych Spokoju i Radości Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślnego i pełnego sukcesów Nowego 2014 Roku życzy Zespół Yupo.pl
Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSLv3 W związku z wykryciem i opublikowaniem przez Google podatności protokołu SSLv3 na atak zwany „POODLE” zdecydowaliśmy o wyłączeniu obsługi tego protokołu na serwerach Yupo.pl. Z analizy statystyk połączeń do usług Yupo.pl wynika, że w ostatnim czasie tylko śladowa część komunikacji szyfrowanej wykorzystywała protokół SSLv3. Wyłączenie SSLv3 daje pewność, że wszystkie
Uruchomiliśmy nowe numery telefoniczne do kontaktu z Biurem Obsługi Yupo.pl: Tel.: +48 89 6271270 Fax: +48 89 6271271 Uruchomienie nowych numerów wynika ze stałego dążenia do zapewnienia Użytkownikom korzystającym z usług Yupo.pl jak najwyższej jakości obsługi. Dzięki wprowadzonym zmianom mogliśmy uruchomić nowy, elastyczny i skalowalny system łączności telefonicznej, w którym m.in. została zwielokrotniona ilość linii
Wszystkim, wszystkim, wszystkim… życzymy odpoczynku i spokoju, radości i szczęścia, po prostu Wesołych Świąt!!!