Informujemy, że w związku z planowaną przerwą techniczną Systemu PayU w nocy 13.06.2013 r. od godz. 2:00 do godz. 6:00 system płatności online będzie niedostępny.
W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, co oznacza, że nie będzie możliwe opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl bez zakłóceń, a ich opłacenie będzie możliwe po zakończeniu prac prowadzonych przez PayU S.A.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Składamy Wszystkim Życzenia Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Pomyślności i Nieprzeciętnych Sukcesów w Nowym 2011 Roku. Do Siego Roku! Zespół Yupo.pl
Oddaliśmy do dyspozycji Użytkowników nową funkcjonalność w Panelu Usług polegającą na oddzieleniu danych do faktury. Dzięki temu istnieje możliwość niezależnego definiowania danych Użytkownika, danych do faktury oraz danych do korespondencji. W przypadku gdy wszystkie trzy wymienione kategorie danych są zgodne wystarczy podać dane Użytkownika. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl
W ostatnich dniach zewsząd trafiają do nas informacje o kolejnych firmach „zmuszonych” kryzysem epidemiologicznym do przejścia na tak zwany Home office, czyli pełną pracę zdalną. Czy to jednak dobry pomysł aby podejmować takie decyzje w kryzysie bez ówczesnego przygotowania ? Czy będzie to efektywne i wydajne ? Czy pracownicy będą w stanie stworzyć sobie domowe środowisko pracy w tak
PayU S.A. informuje o planowanej przerwie technicznej systemu PayU związanej z rozbudowa systemów informatycznych. W nocy 24 maja 2016 r. od godz. 04:00 do godz. 06:00 w systemie PayU będą przeprowadzane prace wdrożeniowe. W tym czasie nie będzie możliwe logowanie się do serwisu i nie będą procesowane transakcje. W związku z powyższym Użytkowników korzystających z