Informujemy, że w związku z rozbudową Systemu PayU w dniach 02.04.2014r., 09.04.2014r. i 16.04.2014r. w godz. 1:00 do godz. 4:00 mogą występować przejściowe zakłócenia w rozliczaniu transakcji. Przy próbie logowania lub dokonania płatności może pojawić się komunikat o chwilowej niedostępności usługi.
Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl bez zakłóceń, a ich opłacenie będzie możliwe po zakończeniu prac prowadzonych przez PayU S.A.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSLv3 W związku z wykryciem i opublikowaniem przez Google podatności protokołu SSLv3 na atak zwany „POODLE” zdecydowaliśmy o wyłączeniu obsługi tego protokołu na serwerach Yupo.pl. Z analizy statystyk połączeń do usług Yupo.pl wynika, że w ostatnim czasie tylko śladowa część komunikacji szyfrowanej wykorzystywała protokół SSLv3. Wyłączenie SSLv3 daje pewność, że wszystkie
Uruchomiliśmy nowe numery telefoniczne do kontaktu z Biurem Obsługi Yupo.pl: Tel.: +48 89 6271270 Fax: +48 89 6271271 Uruchomienie nowych numerów wynika ze stałego dążenia do zapewnienia Użytkownikom korzystającym z usług Yupo.pl jak najwyższej jakości obsługi. Dzięki wprowadzonym zmianom mogliśmy uruchomić nowy, elastyczny i skalowalny system łączności telefonicznej, w którym m.in. została zwielokrotniona ilość linii
Informujemy, że w związku z rozbudową systemów informatycznych wystąpi planowana przerwa techniczna w działaniu Systemu PayU w dniu 08.01.2014 r. od godz. 4:00 do godz. 6:00. W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, co oznacza, że nie będzie możliwe opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl
Prace związane z przywróceniem pełnej funkcjonalności rejestru domen polskich zostały zakończone. Obecnie system działa poprawnie i wszystkie operacje na domenach polskich są dostępne. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl