Informujemy, że w związku z rozbudową Systemu PayU w dniach 02.04.2014r., 09.04.2014r. i 16.04.2014r. w godz. 1:00 do godz. 4:00 mogą występować przejściowe zakłócenia w rozliczaniu transakcji. Przy próbie logowania lub dokonania płatności może pojawić się komunikat o chwilowej niedostępności usługi.
Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl bez zakłóceń, a ich opłacenie będzie możliwe po zakończeniu prac prowadzonych przez PayU S.A.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Informujemy, że zakończyliśmy wprowadzanie zmian w kanale informacyjnym. Dotychczasowy serwis aktualnosci.yupo.pl został zastąpiony stroną blog.yupo.pl. Na blogu Yupo.pl wiadomości są publikowane w kategorii ogólnej oraz kategoriach produktowych: domeny, certyfikaty SSL, hosting i serwery. W związku z powyższym zmianie uległ również adres kanału RSS na: http://blog.yupo.pl/feed/ Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl
Uruchomiliśmy nowe numery telefoniczne do kontaktu z Biurem Obsługi Yupo.pl: Tel.: +48 89 6271270 Fax: +48 89 6271271 Uruchomienie nowych numerów wynika ze stałego dążenia do zapewnienia Użytkownikom korzystającym z usług Yupo.pl jak najwyższej jakości obsługi. Dzięki wprowadzonym zmianom mogliśmy uruchomić nowy, elastyczny i skalowalny system łączności telefonicznej, w którym m.in. została zwielokrotniona ilość linii
Informacja techniczna dotycząca wyłączenia SSLv3 W związku z wykryciem i opublikowaniem przez Google podatności protokołu SSLv3 na atak zwany „POODLE” zdecydowaliśmy o wyłączeniu obsługi tego protokołu na serwerach Yupo.pl. Z analizy statystyk połączeń do usług Yupo.pl wynika, że w ostatnim czasie tylko śladowa część komunikacji szyfrowanej wykorzystywała protokół SSLv3. Wyłączenie SSLv3 daje pewność, że wszystkie
Wszystkim kogo znamy, a wśród nich szczególnie Klientom i Użytkownikom, Partnerom, Współpracownikom, Dostawcom i Odbiorcom oraz Przedstawicielom Konkurencji życzymy Spokojnych i Miłych Świąt.