PayU S.A. informuje, że w związku z zakończeniem łączenia banków Nordea i PKO BP, które odbędzie się 20 kwietnia br. oraz planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod ‚Płacę z iPKO’ oraz ‚Płacę z Inteligo’ od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz. 7:00 w dn. 20 kwietnia 2015. Klienci banku mogą w tym czasie realizować transakcje kartą płatniczą lub przelewem tradycyjnym.
Klienci dawnego banku Nordea (aktualny kanał: ‚Płacę z iPKONET’) nie będą mieli dostępu do bankowości elektronicznej od godziny 10:30 w dniu 17 kwietnia 2015 r. do 20 kwietnia do godziny 7:00. Po zakończeniu przerwy modernizacyjnej dawni klienci Nordei będą korzystać z kanału ‚Płacę z iPKO’.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Partner Yupo.pl w zakresie płatności online PayU S.A. informuje, że w związku z planowaną przerwą techniczną Systemu Platnosci.pl w nocy w dniu 04. sierpnia 2011 r. (czwartek) od godz. 1:00 do godz. 05:00 System Platnosci.pl będzie niedostępny. W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, więc opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług nie będzie możliwe. Zamówienia w czasie
Oddaliśmy do dyspozycji Użytkowników nową funkcjonalność w Panelu Usług polegającą na oddzieleniu danych do faktury. Dzięki temu istnieje możliwość niezależnego definiowania danych Użytkownika, danych do faktury oraz danych do korespondencji. W przypadku gdy wszystkie trzy wymienione kategorie danych są zgodne wystarczy podać dane Użytkownika. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl
Informujemy, że w związku z planowaną przerwą techniczną Systemu PayU w nocy 8.08.2013 r. od godz. 2:00 do godz. 6:00 system płatności online będzie niedostępny. W tym czasie nie będą rozliczane transakcje, co oznacza, że nie będzie możliwe opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przyjmowane przez system Yupo.pl bez