PayU S.A. informuje, że ze względu na planowaną przerwę techniczną Systemu PayU w nocy w niedzielę 11. listopada 2012 r. od godz. 2:00 do godz. 6:00 system transakcyjny nie będzie dostępny.
W tym czasie transakcje nie będą rozliczane, przy czym opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług nie będzie możliwe. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online będą przez system Yupo.pl przyjmowane bez zakłóceń, a ich opłacenie będzie możliwe po zakończeniu prac prowadzonych przez PayU S.A.
Użytkownikom, którzy w podanym czasie będą chcieli wykonać płatne operacje, polecamy wcześniejsze zastosowanie funkcjonalności wnoszenia opłat ze środków przedpłaconych. Funkcjonalność jest dostępna z poziomu Panelu Usług, w części „Zamówienia”
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
PayU S.A. informuje, że w związku z zakończeniem łączenia banków Nordea i PKO BP, które odbędzie się 20 kwietnia br. oraz planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod ‚Płacę z iPKO’ oraz ‚Płacę z Inteligo’ od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz. 7:00 w
Uprzejmie informujemy, że od dnia 25.05.2018 roku ulegają zmianie polityka prywatności oraz regulamin świadczenia usług Yupo.pl. Funkcjonowanie naszych usług nie zmieni się, modyfikacje mają na celu zwiększenie przejrzystości w zakresie zbierania i przetwarzania danych osobowych. W przyjętej polityce prywatności kierujemy się zasadą minimalizmu – przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne do świadczenia przez nas
PayU S.A. informuje o planowanej przerwie technicznej systemu PayU związanej z rozbudowa systemów informatycznych. W nocy 24 maja 2016 r. od godz. 04:00 do godz. 06:00 w systemie PayU będą przeprowadzane prace wdrożeniowe. W tym czasie nie będzie możliwe logowanie się do serwisu i nie będą procesowane transakcje. W związku z powyższym Użytkowników korzystających z