PayU S.A. informuje, że w związku z zakończeniem łączenia banków Nordea i PKO BP, które odbędzie się 20 kwietnia br. oraz planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod ‚Płacę z iPKO’ oraz ‚Płacę z Inteligo’ od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz. 7:00 w dn. 20 kwietnia 2015. Klienci banku mogą w tym czasie realizować transakcje kartą płatniczą lub przelewem tradycyjnym.
Klienci dawnego banku Nordea (aktualny kanał: ‚Płacę z iPKONET’) nie będą mieli dostępu do bankowości elektronicznej od godziny 10:30 w dniu 17 kwietnia 2015 r. do 20 kwietnia do godziny 7:00. Po zakończeniu przerwy modernizacyjnej dawni klienci Nordei będą korzystać z kanału ‚Płacę z iPKO’.
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
Wszystkim kogo znamy, a wśród nich szczególnie Klientom i Użytkownikom, Partnerom, Współpracownikom, Dostawcom i Odbiorcom oraz Przedstawicielom Konkurencji życzymy Spokojnych i Miłych Świąt.
Uprzejmie informujemy, że od dnia 25.05.2018 roku ulegają zmianie polityka prywatności oraz regulamin świadczenia usług Yupo.pl. Funkcjonowanie naszych usług nie zmieni się, modyfikacje mają na celu zwiększenie przejrzystości w zakresie zbierania i przetwarzania danych osobowych. W przyjętej polityce prywatności kierujemy się zasadą minimalizmu – przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne do świadczenia przez nas
PayU S.A. informuje, że ze względu na planowaną przerwę techniczną Systemu PayU w nocy w niedzielę 11. listopada 2012 r. od godz. 2:00 do godz. 6:00 system transakcyjny nie będzie dostępny. W tym czasie transakcje nie będą rozliczane, przy czym opłacenie zamówionych w Yupo.pl usług nie będzie możliwe. Zamówienia w czasie niedostępności systemu płatności online
Komunikat dot. systemu rejestracji domen polskich: od pewnego czasu występują problemy z połączeniem z systemem Registry, zespół techniczny w NASK pracuje nad przywróceniem poprawnego działania systemu. Zalecamy wstrzymanie się z wszelkimi operacjami na domenach polskich do czasu zakończenia prac. Przepraszamy Użytkowników systemu Yupo.pl za wszelkie niedogodności związane z powyższą sytuacją. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl