W ostatnich dniach zewsząd trafiają do nas informacje o kolejnych firmach „zmuszonych” kryzysem epidemiologicznym do przejścia na tak zwany Home office, czyli pełną pracę zdalną.
Czy to jednak dobry pomysł aby podejmować takie decyzje w kryzysie bez ówczesnego przygotowania ? Czy będzie to efektywne i wydajne ? Czy pracownicy będą w stanie stworzyć sobie domowe środowisko pracy w tak krótkim czasie ? Czas odpowie na to pytanie.
Na szczęście w Yupo.pl jest gotowe na to wyzwanie, w zasadzie nie musimy nic zmieniać gdyż nasz zespół pracuje zdalnie już ponad 12 lat. Tryb „remote first” to świadoma decyzja którą podjęliśmy na początku naszej ścieżki i od tego czasu nie oglądamy się za siebie.
Nie znaczy to że nie mamy biura i nie spotykamy się regularnie, wręcz przeciwnie. Nasza definicja pracy zdalnej to wolność wyboru pomiędzy pracą z naszych biur w Wadągu czy Gdyni czy może masz ochotę ten tydzień pracować z własnego mieszkania, z kawiarni na rogu czy może wybrać się w góry i po pracy zaliczyć kilka szusów na najbliższym stoku.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat lub interesuje cię techniczna strona IT i zawsze chciałeś pracować naprawdę zdalnie, napisz do nas na biuro@yupo.pl, chętnie porozmawiamy!
Pozdrawiamy
Zespół Yupo.pl
PayU S.A. informuje, że w związku z zakończeniem łączenia banków Nordea i PKO BP, które odbędzie się 20 kwietnia br. oraz planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod ‚Płacę z iPKO’ oraz ‚Płacę z Inteligo’ od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz. 7:00 w
Komunikat dot. systemu rejestracji domen polskich: występują obecnie problemy z połączeniem z systemem Registry, zespół techniczny w NASK pracuje nad przywróceniem poprawnego działania systemu. Zalecamy wstrzymanie się z wszelkimi operacjami na domenach polskich do czasu zakończenia prac. Przepraszamy Użytkowników systemu Yupo.pl za wszelkie niedogodności związane z powyższą sytuacją. Pozdrawiamy Zespół Yupo.pl
PayU S.A. informuje o planowanej przerwie technicznej systemu PayU związanej z konserwacją systemów informatycznych. W nocy 30 października 2016 r. od godz. 02:30 do godz. 03:30 system PayU nie będzie dostępny. W tym czasie nie będzie możliwe logowanie się do serwisu i nie będą rozliczane transakcje. Przy próbie logowania lub dokonania płatności może pojawić się
Wszystkim, wszystkim, wszystkim… życzymy odpoczynku i spokoju, radości i szczęścia, po prostu Wesołych Świąt!!!